Nový Gladiator MUD = nová výzva = nová úroveň dobrodružství
Přichází Gladiator jaký tady ještě nebyl. MUD VERSION. Ideální do hlubokého bláta a hlíny, na lesní cesty i na rozmočené polní cesty, kde vám dává volnost při jízdě v jakémkoliv terénu. Určen do extrémních podmínek, pro náročné expedice i běžný den. Připraven pro nejtěžší prostředí.
Gladiator X1000 MUD
přináší:
Optimalizovaná převodovka a variátor. Kratší finální převod. Vysoko umístěný chladič s nastavitelným úhlem uchycení a integrovaným sáním vzduchu. Asistent pro jízdu z kopce DAC. Přidán ochranný rám chladiče. Výše umístěný naviják o 200mm. Vylepšené tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelnou kompresí a odskokem. Pneumatiky CST SLUDGE HAMMER. Vyšší světlá výška 334mm. Ochrana podvozku HDPE. Rozšířené blatníky. Exkluzivní grafika.
Verze MUD
vychází z G3
Stroj je postaven na platformě Gladiatora 3. generace - G3. Motor je řízen optimalizovanou mapou ECU, upravena pro extrémní podmínky. EFI Bosch.
Nový level průchodnosti
Díky zvýšené světlé výšce 334 mm a 30palcovým bahenním pneumatikám CST SLUDGE HAMMER se budete moci s jistotou pohybovat obtížným terénem a zároveň si zachovat kontrolu a trakci na všech površích.
Ochrana stroje a posádky
Rozšířené blatníky stroje chrání jezdce před odlétajícím materiálem zpod kol, podvozek stroje je v základu chráněn víceprvkovou 8 mm silnou HDPE* deskou. (*HDPE je polyethylen o vysoké hustotě.)
Madlo pro extrémní situace
Toto flexibilní madlo řidič použije při extrémních situacích, kdy jedna ruka potřebuje opustit rukojeť, např. při velkém bočním náklonu či jízdu v hlubokém blátě.
Masivní deska pro box
Nelze si nevšimnout, že absentuje sedadlo spolujezdce. Zde patří speciální, vysoce odolný, uzamykatelný box o objemu 100 l, který jezdec k desce připne rychloupínacím systémem CF-Connect.
Odpružení nejnovější generace
Tlumiče jsou nitrogenové, s progresivními pružinami, Plně nastavitelný podvozek: předpětí, útlum, komprese.
CFMOTO CVT
Variátor: Pro ještě dokonalejší ovládání stroje byl speciálně naladěn také variátor pro potřeby verze MUD. Optimalizované sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty. Hladký, účinný přenos síly.
4x mód EPS
AUTO: Progresivníelektronický posilovač řízení. MIN: Sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy. MID: Běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace. MAX: Pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.
3 mapy řízení motoru
SPORT: Agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu. NORMAL: Lineární odezva plynu pro všestranný den. WORK: Hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky
30“ pneu + Beadlock
Speciální disky Beadlock které nesou 30“ pneu určené do extrému zde nejsou jen na parádu. Boční lem disků, který drží 16 šroubů, zajišťuje to, aby se pneumatika i v případě podhuštění z disku nevyzula.
Průchodnost na hranici nemožného
Nájezdové úhly vpředu / vzadu až 90°. Přední stabilizátor.
Především do extrému…
…ale také: Táhne. Tlačí. Pracuje. Naviják i tažné zařízení je samozřejmostí.
LED technologie
Na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií. Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.
Aplikace CFMOTO RIDE
T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou.
* Fotografie a vyobrazení čtyřkolek nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.