První test na okruhu: Jak fungují nové tříválce CFMoto 675SR-R a 675NK a malý naháč 125NK?

První test na okruhu: Jak fungují nové tříválce CFMoto 675SR-R a 675NK a malý naháč 125NK?

Jenom málokterá značka včetně ostatních čínských je momentálně v takovém laufu jako CFMoto, které chrlí nejen nové modely, nýbrž celé modelové platformy. Tou největší novinkou pro letošní sezónu jsou tříválcové šest-sedm-pětky, které jsem měl možnost vyzkoušet na velkém závodním okruhu v portugalském Portimau, a spolu s nimi jsem ochutnal i sportovní nahatou stopětadvacítku na kartingové dráze.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jsem rád, že naše skupina vyfasovala nejlepší možné pořadí ochutnávky silničních novinek CFMoto a tím pádem den odstartujeme na parkovišti za řídítky nejmenší nahaté dváci 125NH, po které na kartingové trati protáhneme nahatý tříválec 675NK a tou pověstnou třešinkou na dortu bude temperamentní svezení na velkém okruhu v sedle kapotovaného sportu 675SR-R. Vzhledem k tomu, že novinek je jako máku a času relativně málo, je to dneska hlavně o závodních okruzích a na dojmy z běžných silnic si budeme muset počkat. Ale jak říkal podivín Václav, „všechno bude“ a v rámci klasického redakčního testu se v redakci pověnujeme plnohodnotnému svezení v provozu. Je docela možné, že v rámci srovnáváku dojde i na menší či větší okruh.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/cfmoto/prvni-test-na-okruhu-jak-funguji-nove-trivalce-cfmoto-675sr-r-a-675nk-a-maly-nahac-125nh-52912.html 

 

 

×

Splátková kalkulačka ESSOX