Novinky, Strana 18
CFMOTO 700CL-X SPORT
PRÁVĚ NASKLADŇUJEME a proto Vás o tom informujeme, buďte v obraze, je dobré vědět co se děje.
ZDE: https://www.xmotostore.cz/cfmoto-motorky/cfmoto-700cl-x-sport/
CFMOTO 700CL-X SPORT...................NOVINKA 2022
NOVÁ DEFINICE TEMPERAMENTNÍ ZÁBAVY A ADRENALINU!
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
https://www.xmotostore.cz/cfmoto-motorky/cfmoto-700cl-x-sport/
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
Zásadní změny v podvozku
ovlivňují nejvíce pocity především sportovně laděným jezdcům. Rychlý jezdec vyžaduje ostré a přesné brzdění. Zatímco model Heritage si díky svému poslání vystačí s jedním brzdovým kotoučem vpředu (ϕ 320 mm), model SPORT obdržel kotouče dva o průměru 300 mm. Ale ta nejzásadnější změna je jinde. Kompletní brzdová soustava je BREMBO STYLEMA a motorkáři vědí, že se bavíme o technickém prvku používaném v supersportovních či agresivně laděných motorkách. Pro přesnější zatáčení ve vysokých rychlostech motocyklu byla vpředu použita 17“. Rotující technika doplněná o radiální Brembo Stylema je zavěšena na osvědčeném pružení KYB, přičemž přední obrácená (USD) vidlice umožňuje nastavit předpětí, kompresi a odskok a zadní předpětí a odskok. Sportovní obutí MAXXIS MA-ST2 při jízdě poskytují nejen potřebný grip, ale zároveň i pohodlnou a bezpečnou jízdu nejen ve vysokých rychlostech, ale i na mokré vozovce. Pancéřované brzdové hadice jsou samozřejmostí.
Výkonný motor používá dvě mapy řízení SPORT a ECO. Obě jsou charakterem průběhu nástupu výkonu zásadně odlišeny, což v praxi jezdci velmi usnadní ovládání stroje v různých situacích. Především mód ECO je nejen o nižší spotřebě, ale i o bezpečné reakci na elektronickou plynovou rukojeť za deště nebo na podchlazené vozovce. Naopak mód SPORT je stvořen pro bleskové zdolávání horských pasů a rychlostních polygonů. Lehké, přesné řazení a netrhavý přísun energie na zadní kolo sametově ladí antihoppingová spojková soustava. Při potřebě rychlé akcelerace či v momentech přesné odezvy plynu na rukojeť je přínosem optimalizovaný systém sání vzduchu. Motor je výrazně poddajný, dokáže být podle potřeby agresivní právě pomocí zmiňovaných map řízení motoru a pro jezdce, co si zajedou i na veřejné ježdění na závodním okruhu, je přímo ideálně nastaven. Pokud se motocykl z jakýchkoli důvodů převrátí, zareaguje náklonové čidlo, které vypne zapalování.
Užitečné vlastnosti pro každý den, jakými je i tempomat, který pracuje od rychlosti 40 do 120 km/h s pozvolným přidáváním či ubíráním rychlosti doplňuje systém automatického vypínání LED blinkrů. Samostatnou kapitolou je přední, komplet LED světlomet, který pracuje v automatickém režimu. Rozeznává okolní jas, sám spouští denní svícení, přes den rozpozná např. vjezd do tunelu. Unikátem je zadní LED světelná rampa s výrazným bezpečnostním brzdovým světlem. Nechybí USB zásuvka. Motocykl disponuje funkcí Limp Home Mode, to pro případ poruchy řídící jednotky, kdy vás motocykl sice omezenou rychlostí, ale dopraví až do servisu či domů.
CFMOTO 700CL-X SPORT – neskutečně sexy, proevropsky laděný sportovní naháč s velmi jemným nádechem retro prvků. Je určen pro vášnivé jezdce, kteří milují adrenalin, rychlé horské pasy a rádi navštíví i závodní okruh. Díky ideálnímu jezdeckému trojúhelníku a jemným charakterům ovládacích prvků jej může sedlat i každá motorkářka. Nízké těžiště usnadňuje manévrování na parkovišti či v garáži. Sebevědomí, které jezdec získává od techniky pod sebou během jízdy, je mimořádně příjemné a návykové. Pokud má jezdec základní znalosti jízdy, CL-X SPORT již další výuku po něm nevyžaduje.
Jednoduše stačí... nasednout... nastartovat... a jet... Všechno ostatní už jde samo...
Motocykl CFMOTO 700CL-X SPORT je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A (motocykl). Jako tradičně je u strojů CFMOTO dovozcem poskytována nadstandardní záruka - nyní 5 let!
Aktuálně mají všechny motocykly CFMOTO exkluzivní záruku v délce 5 let*!
https://www.xmotostore.cz/cfmoto-motorky/cfmoto-700cl-x-sport/
CFMOTO 700CL-X Heritage
ZDE: https://www.xmotostore.cz/cfmoto-motorky/cfmoto-700cl-x-heritage/
Na trh přichází ........( přišla či přijela) ....to necháme na Vás.
NOVINKA 2022
XMOTOSTORE.CZ společně s CFMOTO Vám v podzimním čase, přináší na trh, nádhernou motorku s označením 700CL-X CFMOTO.
NOVINKA 2022 již dnes na skladě.
ZDE klikni
https://www.xmotostore.cz/cfmoto-motorky/cfmoto-700cl-x-heritage/
Detailní popis produktu
CFMOTO 700CL-X Heritage
"Vychutnejte si tento okamžik..." Nový produktový segment motocyklů CFMOTO - MODERNÍ RETRO.
5 let záruka na všechny motocykly CFMOTO!
CL-X Heritage lze již nyní rezervovat v prodejní síti Journeyman. Předběžný termín naskladnění 08-09/2021
Jedna z nejdynamičtějších značek v motocyklovém světě – CFMOTO - surfuje na vlně moderních trendů a přidává do svého vozového parku zbrusu novou řadu exkluzivních motocyklů. Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem špičkového španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho. Nová řada nese označení 700CL-X a má mnoho přívlastků – moderní technologie, jedinečný design, ohromující ergonomii, manévrovatelnost, poddajnost, a to vše stále v parádním poměru cena / technika.
- 5 let záruka!
- 693 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
- Převodovka manuál, 6 stupňů
- Kompletní moderní LED osvětlení
- Přední 320 mm kotouč, čtyřpístkový radiální třmen J.Juan (Španělsko)
- Zadní - kotouč, třmen J.Juan (Španělsko)
- Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
- ABS Continental (GER)
- Dvě mapy řízení - ECO a SPORT
- ECU Bosch (GER)
- Odpružení vpředu i vzadu plně stavitelné tlumiče KYB (JAP)
- Pneumatiky Pirelli MT60RS, Přední: 110/80 R18 Zadní: 180/55 R17
- Tempomat
- Antihoppingová spojka
- Stylový monochromatický LCD displej s nastavením intenzity jasu
- Již brzy v nabídce volitelné doplňky (brašny, zrcátka, plotna stojanu kryt chladiče...)
- Barvy - modrá "twilight", šedá "coal"
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J.JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Motor v 700CL-X je novinkou a jeho management hned nabízí 2 styly řízení ECO / SPORT se znatelným výkonovým i zvukovým rozdílem. Výkon 70 Hp je plynule dávkovatelný, s přesnou odezvou na rukojeť plynové páčky. Motocykl disponuje funkcí "Limp Home Mode", která je pro případ poruchy řídící jednotky, kdy vás motocykl sice omezenou rychlostí, ale přece jen, dopraví až do servisu, či domů. „X“-ko se se svojí váhou pouze 184 kg (pohotovostní hmotnost je 198 kg) ideálně nechá ovládat v různých pasážích užívání. Luxusně zpracované a pohodlné sedadlo je ve velmi sympatické výšce 800 mm, vhodné pro všechny typy postav. Díky všem elektronickým asistentům se na motocyklu budete cítit nejen bezpečně, ale také bezpochyby pohodlně. Majitele také jistě potěší velmi jednoduchý přístup např. k vzduchovému filtru, olejovému víčku a v neposlední řadě potěší i servisní interval 9000 km.
Modelem CFMOTO 700CL-X HERITAGE začíná další éra motocyklů CFMOTO, následovat budou další dva modely, CL-X SPORT a CL-X ADVENTURE. Každý typ je individuální, speciálně upravený tak, aby dostál svému označení a v nabídce budou k dostání i v různých barevných kombinacích.
Motocykl CFMOTO 700CL-X HERITAGE je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A (motocykl). Jako tradičně je u strojů CFMOTO dovozcem poskytována nadstandardní záruka - nyní 5 let!
Aktuálně mají všechny motocykly CFMOTO exkluzivní záruku v délce 5 let*!
Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé.
*5 let záruka platí při nákupu strojů CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v ČR . U motocyklů CFMOTO je záruka 5 let nebo 40.000 km.
https://www.xmotostore.cz/cfmoto-motorky/cfmoto-700cl-x-heritage/
*******************************************
...