Novinky, Strana 2

CFMOTO 675NK - tříválcový naháč bude odhalen na veletrhu EICMA

 c6nk1

Je nad slunce jasné, i vzhledem k zažitému schématu čínského výrobce CFMOTO,

že jedna platforma je postupně rozšířena na další modely. U nového tříválcového

motoru CFMOTO to nebude jinak.

 

 

CFMOTO již ukázalo světu supersport 675SR, který bude rovnocenným soupeřem

třeba Hondě CBR 650R, nebo Triumphu Daytona 660. Na shodném základě vyjede

s naháčem 675NK, který bude mít shodný výkon 95 koní.

 

 Na konkurenci by měl útočit nejen nižší cenou, ale také nižší hmotností, což by se

mělo pozitivně projevit... tak nějak ve všech ohledech. Tříválcový motor o objemu

675 ccm by měl pošťouchnout motocykl k rychlosti více než 200km/h, přičemž

CFMOTO sděluje, že je agregát designován pro vyšší točivý moment v nižších

a středních otáčkách, něž pro maximální výkon v těch vysokých. Přesto motor

točí až 12300 otáček za minutu, než zakročí omezovač.

 

 

cnk2

 

Supersportovní kapotovaná verze CFMOTO 675SR-R

675NK bude mít střídmější kapotáže než plně "oblečený" supersport 675SR.

Což se projeví o 6 kilogramů nižší hmotností.  Ta by měla být i s plnou nádrží

pod 190 kilogramy. CFMOTO 675NK bude vybaveno všemi elektronickými

fičurkami, které od moderního roadsteru roku 2025 očekáváme. Je to samozřejmě

TFT přístrojový panel s konektivitou k mobilnímu telefonu, USB A/C konektory,

systém ABS, kontrolu trakce, tři jízdní režimy, digitální tempomat, LED světla a...

zbytek úplně nevíme, protože si CFMOTO zřejmě nechá něco navíc pro odhalení

na veletrhu EICMA.

 

 Očekáváme, že se nové CFMOTO 675NK dostane do prodeje na jaře roku 2025.

A největší konkurent bude paradoxně z jeho vlastní stáje - aktuální CFMOTO 800NK

má stejný výkon, stejnou hmotnost a tak uvidíme, jakým způsobem je od sebe

výrobce odsegmentuje.

 

  Dušan Seikos Hájek 

 

 

 

 

 

 

 

Homologace od 1.1.2025 EURO 5 a EURO 5+
Vážení zákazníci,
 
evropská unie a v ní zaměstnaní odborníci, nám připravili další ECO jobovku.
 
 
Proto věnujte prosím pozornost informacím k přechodu na novou normu Euro 5+.
 
Jedná se o velice důležitou informaci a z toho vyplívající kroky, které je třeba učinit a na co si dát
 
velký pozor.
 
 
Od 1.1.2025 nebude možno registrovat (přihlásit k provozu) stroje homologace Euro 5,
 
Od 1.1.2025 bude možné registrovat,  již pouze stroje dle homologace Euro 5+.
 
 
Toto platí pro čtyřkolky i motocykly,  vše s homologací EURO. 
 
 
Všechny stroje kategorie Euro 5,  je třeba přihlásit na dopravní inspektorát, registrovat a přihlásit
 
k  provozu na SPZ,  do konce roku 2024 ! 
 
 
 
 
 
 
CFMOTO 675NK - tříválcový naháč

 Dušan Seikos Hájek 

Je nad slunce jasné, i vzhledem k zažitému schématu čínského výrobce CFMOTO, že jedna

platforma je postupně rozšířena na další modely. U nového tříválcového motoru CFMOTO to

nebude jinak.

CFMOTO již ukázalo světu supersport 675SR, který bude rovnocenným soupeřem třeba

Hondě CBR 650R, nebo Triumphu Daytona 660. Na shodném základě vyjede s naháčem 675NK,

který bude mít shodný výkon 95 koní.

Na konkurenci by měl útočit nejen nižší cenou, ale také nižší hmotností, což by se mělo pozitivně

projevit... tak nějak ve všech ohledech. Tříválcový motor o objemu 675 ccm by měl pošťouchnout

motocykl k rychlosti více než 200km/h, přičemž CFMOTO sděluje, že je agregát designován pro

vyšší točivý moment v nižších a středních otáčkách, něž pro maximální výkon v těch vysokých.

Přesto motor točí až 12300 otáček za minutu, než zakročí omezovač.

 

 

 

Supersportovní kapotovaná verze CFMOTO 675SR-R

675NK bude mít střídmější kapotáže než plně "oblečený" supersport 675SR. Což se projeví o

6 kilogramů nižší hmotností.  Ta by měla být i s plnou nádrží pod 190 kilogramy. CFMOTO 675NK

bude vybaveno všemi elektronickými fičurkami, které od moderního roadsteru roku 2025 očekáváme.

Je to samozřejmě TFT přístrojový panel s konektivitou k mobilnímu telefonu, USB A/C konektory,

systém ABS, kontrolu trakce, tři jízdní režimy, digitální tempomat, LED světla a... zbytek úplně nevíme,

protože si CFMOTO zřejmě nechá něco navíc pro odhalení na veletrhu EICMA.

 

Očekáváme, že se nové CFMOTO 675NK dostane do prodeje na jaře roku 2025. A největší konkurent

bude paradoxně z jeho vlastní stáje - aktuální CFMOTO 800NK má stejný výkon, stejnou hmotnost

a tak uvidíme, jakým způsobem je od sebe výrobce odsegmentuje.

 

www.motorky-cfmoto.cz

 

FB_IMG_1683448276162

 

 

 

 

 

 

 

 

 

×

Splátková kalkulačka ESSOX